Thursday, January 19, 2012

siapa aku?

salam. today, i learn a lesson . a girl writings change my perspective of view. just her writings. aku bukan nak puji melambung, tapi dasar ukhwah die , ya allah. bersyukur sangat manusia mcm ni ade kat dalam dunia ni . mule2 dulu aku pandang die agak negatif jugak laaa . lame2(takdela lame sangat haha) , aku rase aku faham dah sikit2 die ni camne. well , aku memang suke judge orang even mulut aku tak mengaku. she's maybe wearing niqab. but GOSHH she's different! ehh jgn silap okay. aku bukan jatuh cinta. the thing is , she's amaze me!camne nak cakap ek? senang cite , die ade cara die sndiri. dia pure. thats all i can say. lesson : jangan cakap tapi tak buat ape2.

tahniah WANITA. anda berjaya mengubah perspektif saye , even haritu saye tergelak kat dalam kelas dgr awak membebel lame2. saye dah lapar mase tu. haha. maaf , takkan berulang lagi. wishing u luck , diberkati tuhan , dan segala yang baik2. aku taktau nak cakap ape sebab aku tak pndai sangat bidang menulis dgn bercakap ni haha. take care guys. assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment