Friday, January 6, 2012

its me and my life.

salammmm . haha rindu beloooggggiiiinnnggg . life have been really great lately , alhamdulillah . 
aku rase aku dah jadi lebih bertanggungjawab . eh lagu mary jane pulak tengah play mase tgh taip post ni haha best . actually kalau U baca blog ni , i nak igtkan u dulu u penah bgtau kat i (setaun dua yg lepas la) pasal u minat sangat lagu ni . u minat the click five .so the song goes for u . 
ohh changes in my life . berjauhan dgn keluarga semakin jadi kebiasaan , tapi hakikatnye rindu ni tuhan je yg tau . 
err . actually status aku dgn M , aku sndiri tak sure . mybe die tak ready , same jugak dgn aku . takmau rushing2 , sebab aku rase aku dah dewasa , mampu handle bende ni baik2 . orang cakap kalau ade jodoh tak pegi mane punnn kan . actually jugak , i really2 miss u damn hard . aku taktau apebende aku merepek dah ni. bosan .takecare everybody . bye2.

No comments:

Post a Comment