Sunday, June 26, 2011

selesai sudah. n awkward.

yesss. kenduri dah abes wlaupun barang2 x kemas abes lagi. bersepah lagi belakang rumah tu.
kalau suro aku,awal2 aku cakap malas. haha.
haa. hari ni ramai merungut sakit perut. abes cirit birit. aku pun skali kene. xtau sebab makan ape.
kepada yg sakit perut tu,kami selaku tuan rumah mintak maaf la ehh. xtau silap ape tah makanan tu.
satu lagi,aku bengang betul sape yg x datang tu. beria2 je tanda ATTENDING kat RSVP tu. tapi datangnye pun takk. xpe2. nnt aku balas dendam. ohh semalam lauk cepat gile abes. padahal byk tu. rupe2nye orang yg datang lagi ramai dari lauk pauk. sorry la orang ramai. x expect pun seramai tu orang datang. seronok je ramai orang datang. thankkss.

awkward.

haa.bangun pagi2 dengar suara laki2 dalam rumah. pelikkkk. kat dalam tu. bukan luar. rupe2 nye BAPAK TIRI saye. adoiii. pelik.

No comments:

Post a Comment