Monday, June 20, 2011

bengang.

yesss. saye bengang. saye x tau why oh why saye bengang semalam.
lagi dekat knduri tuuu,lagi la mood saye stress out. dah tau aku pakse2 je suke,xpayah la dok tayang2 seolah
olah mcm aku ni bestttt sangat dpt bapak baru. HAH!
satu lagi. Shada tibe2 je text smlm.tanye camni.

Shada : kamu da couple balik ke dengan serain?
Aku : Damn!xde ah.why?
Shada : Juz asking la damn.Happy father's day ya!!haha
Aku : blum lagi okay?im still orphan.haha

the fact is,aku marah bile shada ckp happy father's day tu. aku hanye ade sorang je Ayah. the one and only.
Mat Shah. he died 16years ago. and from that date,aku xpernah ade bapak,and aku x pernah anggap bapak2 tiri aku tu ayah,bapak aku. never!
xpeduli la ape orang pikir ttg aku. korang just suarakan pendapat. aku dgr,tapi aku xkan ikut.
kalau bapak tiri aku yang dulu layan mak aku elok2,aku xkan camni. even paan(adik aku) dgn akak aku pun still 50 - 50 nak terima. well ,peringatan kepada my mum new husband. if u ever dare to hurt my mum feelings,then u're a dead man.
aku buat sume ni semata2 for my mum happiness. nothing else.
step inside my shoes,then u'll feel the warmness.

oh satu lagi. cik nurharizan niiiii. apehal tah.
ke aku yang dah x center? mls nak pikir dah. minggu ini sangat menyerabutkan. take care guys.
TATA. 

No comments:

Post a Comment