Thursday, February 16, 2012

cinta.

tah berape ari lagi je umur aku nak masuk 23.dekat sangat dah. yepp,umur banyak mengubah perspektif aku tentang hidup. skarang, aku dah tak pecaye cintan2 sangat, sebab, aku lebih percaya,cinta yang direstui allah tentunya lepas nikah. no doubt bout it. bukan aku tak suke pempuan, tapi aku rase buat mase skarang ni tak perlu la kann. kawan lagi best. sesetengah org ade psangan just because diorang taknak keseorangan,sebab takut orang cakap diorang tak laku. haha. orang mcm tu pun ade kan. tak heran la. 
haritu aku cakap kat classmate aku, aku nak becinte dengan chemistry,EH,maths n blah3 tu je skrang. bunyi mcm sinis je kan. tapi hakikatnye kredit 5 hengget aku,masih tak abes2 dari 2 minggu lepas. bayangkan betapa solonye saye ni. haha.
ohh. takkanla aku dah lupe gadis gadis tu kan. aku tak lupe lagi. tapi hakikatnye(lagi), diorang tu byk menyakitkan ati aku je dari menyenangkan. so skarang nni aku sangat selesa walau assigmnent bertimbun. aku jugak ade family baru, iaitu coursemates aku yang memang satu kepala. i love u guys :)

No comments:

Post a Comment